Poniedziałek, 2015-03-23 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Apetyt na kolor czerwony
Krojone pomidory w puszcze z dodatkiem świeżych ziół, czosnku i bazylii marki Valfrutta nie tylko pozwolą nam urozmaicić codzienne potrawy, ale również staną się źródłem wielu niezbędnych dla zdrowia mikroelementów, witamin oraz minerałów.
Czy na pewno o niczym dziś nie zapomniałaś?
Dzwoni budzik. Wstajesz i zaczyna się codzienny rytuał. Stosujesz szampon regenerujący włosy, nakładasz na twarz krem, używasz perfum. Następnie spędzasz kilkanaście minut na perfekcyjnym makijażu. Cel jest jeden – chcesz wyglądać i czuć się pięknie. Ale czy na pewno o niczym dziś nie zapomniałaś?
Wyrusz ze Starbucks® w kawową podróż do Peru
Nic tak nie łączy ludzi jak spotkanie przy kawie w Starbucks. Tej wiosny po raz pierwszy w polskiej ofercie Starbucks pojawiła się kawa ziarnista Peru, prosto z serca Imperium Inków. Smakiem zachwycają też pyszne wiosenne napoje – Caramel Macchiato, Hazelnut Macchiato oraz nowość – Maple Macchiato.
LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY – nowy produkt w portfolio Johnson&Jonhson
LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY to nowy, innowacyjny płyn do płukania jamy ustnej o potwierdzonej skuteczności w leczeniu zapalenia dziąseł, przeznaczony do stosowania jako uzupełnienie szczotkowania zębów i czyszczenia przestrzeni międzyzębowych.
Polacy ufają produktom z aptek – wyniki najnowszego raportu
Produkty wysokiej jakości, działające leczniczo i skutecznie – takie cechy aż 80% Polaków przypisuje preparatom kupowanym w aptekach. Ponadto są one postrzegane jako produkty bezpieczne, do których ma się zaufanie.
Polacy borykają się z problemami jamy ustnej, ale je bagatelizują – wyniki najnowszego raportu
Problem krwawienia dziąseł, w ciągu ostatnich 3 miesięcy, zadeklarowało 41% respondentów, zaś obrzęk dziąseł prawie co piąty badany. Ponadto prawie 20% osób borykających się z problemem krwawiących dziąseł lub ich obrzękiem nie podjęło żadnych kroków, aby zaradzić tym dolegliwościom.
Czy warto wierzyć w świętego mikołaja?
Wiara w świętego mikołaja sprawia, że każdego roku dzieci czekają na prezenty. Ta tradycja liczy już sobie wiele lat i chociaż obecnie święta są bardzo skomercjalizowane, to warto ją kultywować.
Nowe orientalne kosmetyki do pielęgnacji męskiej Intesa Classic Black, włoskiego producenta Mirato.
Intesa Classic Black to seria kosmetyków pielęgnacyjnych dla wymagających mężczyzn – o delikatnej formule, ciekawym designie i oryginalnym zapachu. Wprowadzone na polski rynek dezodorant w sztyfcie i kremowy żel po goleniu są zapowiedzą 12-elementowej kompleksowej linii do pielęgnacji.
Dentysta dla dzieci – leczenie próchnicy
Próchnica często atakuje już przy pojawiających się pierwszych zębach. Wynika to z baraku odporności organizmu na tego typu zagrożenia oraz ze słabego szkliwa. Niemniej jednak zwalczenie próchnicy nawet w takim wieku jest możliwe.
Wielkie oczekiwania, wielkie cele. Absalon i BMC zdradzają plany na nowy sezon
Drużyna BMC MTB Racing Team przedstawiła plany na tegoroczny sezon. Julien Absalon, najlepszy na świecie kolarz cross-country (XC) ostatniej dekady, zamierza sięgnąć po szósty w karierze tytuł mistrza świata w kolarstwie górskim.
Apetyczna nuta w codziennej kuchni – Olej Ryżowy marki Olitalia
Charakteryzujący się neutralnym aromatem oraz odporny na działanie wysokich temperatur Olej Ryżowy marki Olitalia w mgnieniu oka dostosuje się do wymogów przygotowywanych potraw, a także stanie się uniwersalnym i niezawodnym dopełnieniem najróżniejszych specjałów.
W poszukiwaniu naturalnego smaku – linia wędlin Natura firmy NOVE
Wielu z nas tęskni za pochodzącymi wprost z natury smakami dzieciństwa. Linia bezglutenowych wędlin Natura firmy NOVE powstała właśnie z myślą o tych, którzy nie sądzili że jeszcze kiedyś skosztują wyrobów mięsnych w najczystszej postaci.
Sposoby na naukę tabliczki mnożenia
Gdy w programie szkolnym pojawia się tabliczka mnożenia, niejeden rodzic zadaje sobie pytanie: jak pomóc dziecku ją przyswoić?
Wątki na forum z tego dnia
- Apetyt na kolor czerwony - komentarze (0)
- Czym kierować się przy wyborze podkładu? - komentarze (0)
- Czy na pewno o niczym dziś nie zapomniałaś? - komentarze (0)
- Wyrusz ze Starbucks® w kawową podróż do Peru - komentarze (0)
- LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY – nowy produkt w portfolio Johnson&Jonhso... (0)
- Polacy ufają produktom z aptek – wyniki najnowszego raportu - komentarze (0)
- Polacy borykają się z problemami jamy ustnej, ale je bagatelizują – wyniki n... (0)
- Czy warto wierzyć w świętego mikołaja? - komentarze (0)
- Ubranka dla dzieci z tkaniny bambusowej - komentarze (0)
- Nowe orientalne kosmetyki do pielęgnacji męskiej Intesa Classic Black, włosk... (0)
- Dentysta dla dzieci – leczenie próchnicy - komentarze (0)
- Wielkie oczekiwania, wielkie cele. Absalon i BMC zdradzają plany na nowy sezo... (0)
- Apetyczna nuta w codziennej kuchni – Olej Ryżowy marki Olitalia - komentarze (0)
- W poszukiwaniu naturalnego smaku – linia wędlin Natura firmy NOVE - komentarze (0)
- Sposoby na naukę tabliczki mnożenia - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
