Piątek, 2023-11-24 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Gdyby nie ludzie i ich historie nie byłoby Traficara. Nowy konkurs lidera carsharingu
Traficar ogłasza konkurs! Wystarczy do 30 listopada odpowiedzieć na pytanie: "Jaka jest Twoja historia z autami Traficara?" oraz opublikować zdjęcie w komentarzu pod postem konkursowym. Na zwycięzców czekają vouchery o łącznej wartości 20 tys. złotych na przejazdy w aplikacji mobilnej.
Światowy Dzień Buraka: zdrowie i smak na Twoim talerzu!
24 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Buraka. Przy okazji tego święta warto docenić warzywo, które charakteryzuje się nieocenionymi korzyściami dla naszego zdrowia. Burak jest prawdziwym bogactwem witamin i minerałów, co sprawia, że powinien znaleźć się w codziennej diecie każdego z nas.
WITAJCIE W ZIMOWEJ BAJCE
Limitowana seria kosmetyków YOPE Zimowa Bajka to odżywczy zastrzyk dla skóry i prawdziwa uczta dla zmysłów.
Nowość od marki Hellena – Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej dla najmłodszych!
W grudniu br. do oferty marki Hellena dołączy nowa odsłona kultowego napoju dla najmłodszych konsumentów - Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z 20 proc. zawartością soku z owoców i mnóstwem musujących bąbelków będzie idealnym uzupełnieniem wszelkich dziecięcych imprez i spotkań.
Kampania HELIO w mediach
Marka HELIO jak co roku przed świętami planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych,drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszają już w listopadzie.
Mikołajkowe atrakcje w Atrium Kasztanowa
Mikołajkowe atrakcje w Atrium Kasztanowa
Wątki na forum z tego dnia
- Gdyby nie ludzie i ich historie nie byłoby Traficara. Nowy konkurs lidera car... (0)
- Gdyby nie ludzie i ich historie nie byłoby Traficara. Nowy konkurs lidera car... (0)
- Światowy Dzień Buraka: zdrowie i smak na Twoim talerzu! - komentarze (0)
- WITAJCIE W ZIMOWEJ BAJCE - komentarze (0)
- Nowość od marki Hellena – Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej dla n... (0)
- Nowość od marki Hellena – Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej dla n... (0)
- Kampania HELIO w mediach - komentarze (0)
- Mikołajkowe atrakcje w Atrium Kasztanowa - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zmysłowa podróż inspirowana orientalną harmonią i pięknem kwiatu lotosu
Daj się zaprosić w aromatyczną podróż do świata kwiatowej harmonii i orientalnej elegancji dzięki kolekcji Fior di Loto Tesori d’Oriente.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.