Czwartek, 2024-04-11 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu
Marka ASICS po raz kolejny wspiera jeden z największych maratonów w Polsce – Cracovia Maraton, którego 21. edycja odbędzie się 14 kwietnia br. Biegowy weekend w stolicy Małopolski zdominuje hasło „Move your mind”, czyli „Porusz swój umysł”.
Smaczne propozycje na co dzień. Praktyczne wskazówki
Poznajcie kilka prostych wskazówek, które pomogą w codziennym tworzeniu najlepszych dań i wprawią Was w dobry nastrój każdego dnia.
Wystartowała piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i design - Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin.
Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu
Marka ASICS po raz kolejny wspiera jeden z największych maratonów w Polsce – Cracovia Maraton, którego 21. edycja odbędzie się 14 kwietnia br. Biegowy weekend w stolicy Małopolski zdominuje hasło „Move your mind”, czyli „Porusz swój umysł”.
tołpa.® my skin changer PODEJMIE KAŻDE WYZWANIE SKÓRY
TO KOSMETYKI MAJĄ DOPASOWAĆ SIĘ DO CIEBIE, A NIE TY DO NICH. tołpa.® my skin changer TO PRODUKTY, KTÓRE MOŻESZ ŁĄCZYĆ I STOSOWAĆ W ULUBIONEJ KOLEJNOŚCI ORAZ ZALEŻNIE OD TEGO, ILE MASZ CZASU I NA CO OCHOTĘ. TY DECYDUJESZ, CO DZIAŁA I KIEDY. BO NIE MA ZŁYCH POŁĄCZEŃ.
Światowy Dzień Świadomości Autyzmu – w Galerii nad Jeziorem rusza wyjątkowa wystawa
Od piątku 5 kwietnia, w pasażu Galerii nad Jeziorem można będzie podziwiać zbiór prac plastycznych, których autorami są dzieci i młodzież ze spektrum autyzmu. Wystawa twórczości uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koninie, zatytułowana „Przez szczeliny świata – pejzaże wewnętrzne”.
Rynek kosmetyczny ma się dobrze
Przed rynkiem artykułów kosmetycznych w Polsce rysują się dobre perspektywy rozwoju.
ZŁUSZCZANIE, CZYLI SKÓRA (OD)NOWA - TRZY POTRZEBY, TRZY ODPOWIEDZI
REGULARNE ZŁUSZCZANIE MA W ZASADZIE SAME ZALETY: SPRAWIA, ŻE NASZA SKÓRA JEST BARDZIEJ GŁADKA, PROMIENNA I W LEPSZEJ KONDYCJI. KLUCZEM DO SUKCESU JEST DOBÓR ODPOWIEDNICH PRODUKTÓW. Z KOSMETYKAMI TOŁPA® UŁOŻYSZ PEŁEN PROGRAM ZŁUSZCZAJĄCY NA MIARĘ POTRZEB SKÓRY - TWARZY, CIAŁA I GŁOWY.
OCZYSZCZANIE W PIGUŁCE z marką tołpa.®
RYTUAŁY KOSMTYCZNE TO KLUCZ DO PIĘKNEJ I ZDROWEJ SKÓRY. JEDNYM Z NICH JEST, A ZARAZEM KLUCZOWYM JEST: OCZYSZCZANIE I ZŁUSZCZANIE, KTÓRE POZWALA ZACHOWAĆ SKÓRĘ IDEALNIE GŁADKĄ I BEZ NIEDOSKONAŁOŚCI. TEN ETAP JEST NIEZWYKLE WAŻNY, GDY MAMY DOCZYNIENIA ZE SKŁONNOŚCIĄ DO POWSTAWANIA ZASKÓRNIKÓW.
HI HAIR! (PO)ROZMAWIAJ ZE SWOIMI WŁOSAMI
TERMIN ŚWIADOMA PIELĘGNACJA ZYSKAŁ POPULARNOŚĆ DZIĘKI WŁOSOMANIACZKOM, KTÓRE ZREWOLUCJONIZOWAŁY PODEJŚCIE DO DBANIA O WŁOSY. BO TE – PODOBNIE JAK TWARZ – RÓŻNIĄ SIĘ RODZAJEM I POTRZEBAMI. DLATEGO INDYWIDUALNE PODEJŚCIE JEST KLUCZEM DO IDEALNEJ FRYZURY. TO (NIE)SKOMPLIKOWANE?
GET READY WITH tołpa.® (NIE)CODZIENNA PIELĘGNACJA W PIGUŁCE
RYTUAŁY KOSMTYCZNE TO KLUCZ DO PIĘKNEJ I ZDROWEJ SKÓRY. MY DORZUCAMY JESZCZE JEDEN: KONSEKWENCJA I ODPOWIEDNI DOBÓR PRODUKTÓW. WTEDY WYSTARCZĄ DWA GESTY, BY SKÓRA BYŁA PEŁNA BLASKU. OTO NASZ PATENT NA SZYBKĄ, A JEDNOCZEŚNIE SKUTECZNĄ PIELĘGNACJĘ.
Fundacja Grupy Aliplast po raz trzeci organizuje turniej piłkarski
11 maja 2024 r. odbędzie III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej organizowany przez Fundację Grupy Aliplast. Celem tegorocznej edycji będzie zebranie funduszy na wsparcie dzieci z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Wątki na forum z tego dnia
- Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu - komentarze (0)
- Smaczne propozycje na co dzień. Praktyczne wskazówki - komentarze (0)
- Wystartowała piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i design - Design b... (0)
- Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu - komentarze (0)
- tołpa.® my skin changer PODEJMIE KAŻDE WYZWANIE SKÓRY - komentarze (0)
- Światowy Dzień Świadomości Autyzmu – w Galerii nad Jeziorem rusza wyjątkowa w... (0)
- m - komentarze (0)
- ZŁUSZCZANIE, CZYLI SKÓRA (OD)NOWA - TRZY POTRZEBY, TRZY ODPOWIEDZI - komentarze (0)
- OCZYSZCZANIE W PIGUŁCE z marką tołpa.® - komentarze (0)
- HI HAIR! (PO)ROZMAWIAJ ZE SWOIMI WŁOSAMI - komentarze (0)
- GET READY WITH tołpa.® (NIE)CODZIENNA PIELĘGNACJA W PIGUŁCE - komentarze (0)
- Fundacja Grupy Aliplast po raz trzeci organizuje turniej piłkarski - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
