Czwartek, 2014-03-27 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
„Między nami kobietami” - wspólna kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine.
Pod hasłem „Między nami kobietami” ruszyła nowa akcja promocyjna marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Stworzony przez Agencję XConcept program opiera się na idei kobiecych rozmów – dzielenia się opiniami, również tymi o kosmetykach. Partnerem konkursu jest serwis kobieta.pl.
Coś mięsnego w wielkanocnym koszyku
Wielu z nas nie wyobraża sobie bez nich kanapki. Na śniadanie, kolację, na lunch, do pracy czy szkoły – wędliny towarzyszą nam na co dzień i od święta. Które z nich wybrać do wielkanocnego koszyka? Najlepsze!
Ryż Jaśminowy marki Britta Produktem na medal 2013
Ryż Jaśminowy marki Britta został uhonorowany w prestiżowym konkursie Produkt na medal 2013, cyklicznie organizowanym przez redakcję magazynu Pani Domu.
Wiosenny „must have” każdego maluszka
Wielkimi krokami nadchodzi wiosna, a wraz z nią zmiana pogody. Oznacza to, że musimy przejrzeć oraz uzupełnić szafę swojego dziecka, aby być gotowym na zmieniające się warunki atmosferyczne. O czym musimy pamiętać?
Zakochaj się w brzoskwini na wiosnę
Kremowa konsystencja, brzoskwiniowy smak i słodycz, która przeniesie Cię w krainę marzeń. Nierealne? Przekonaj się sam, wybierając krem brzoskwiniowy marki STOVIT na wiosenny deser w plenerze.
Wielkanocny koszyk tradycji
Wielkanoc to obok Bożego Narodzenia, najważniejsze dla nas święto obfitujące w zwyczaje i obrzędy ludowe celebrowane przez nas wszystkich.
Wątki na forum z tego dnia
- Coś mięsnego w wielkanocnym koszyku - komentarze (3)
- „Między nami kobietami” - wspólna kampania marek Perfecta, Celia, Cashmere i ... (0)
- Ryż Jaśminowy marki Britta Produktem na medal 2013 - komentarze (0)
- Wiosenny „must have” każdego maluszka - komentarze (0)
- Zakochaj się w brzoskwini na wiosnę - komentarze (0)
- Wielkanocny koszyk tradycji - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.