Artykuły prasowe

BIO nowość Holle – TROPIC TIGER – nowy mus owocowy z tropikalnym mango i marakują dla dzieci od 8.
Nowy ekologiczny mus w ofercie marki HOLLE – w gamie produktowej znalazł się pyszny Tropikalny Tygrys - naturalnie słodki, cudownie aromatyczny i wyjątkowo smaczny BIO mus owocowy z jabłka, mango i marakui.
Fielmann, lider w branży optycznej w Niemczech, otwiera swój 21. salon w Polsce, tym razem w Toruniu
Mimo trwającego kryzysu Fielmann otwiera swój 21. sklep w Polsce. Nowy salon zostanie otwarty 30 lipca w Toruniu, w Atrium Copernicus. To realizacja i kontynuacja przyjętej strategii rozwoju, która zakłada ekspansję marki na najbardziej perspektywicznych rynkach.

Z jednośladem w piękny rejs! Wybierz się na malowniczą rowerową mikrowyprawę.
Nie możesz albo nie chcesz wyjechać tego lata na dłużej? Mikrowyprawy to nowy trend w turystyce – uruchom wyobraźnię i znajdź coś wyjątkowego na dzień lub dwa. Zabierz rower za morze promem Stena Line i wybierz się na zwiedzanie archipelagu!
Wyjeżdżasz na urlop? Zobacz, jak zadbać o samopoczucie i zdrowie w trakcie wakacji
Atrakcyjny wygląd na plaży jest bez wątpienia marzeniem zarówno wielu kobiet, jak i mężczyzn. Co jednak jeżeli wypoczynek zbliża się wielkimi krokami, a nam zabrakło czasu na przygotowanie? W ramach Lata Centrum Praskiego Koneser eksperci podpowiadają, jak zadbać o siebie przed i na urlopie

Podwójne oszczędzanie na wyprzedaży we Wrocław Fashion Outlet
Czy da się podwójnie oszczędzić podczas wyprzedaży? Wakacyjne zniżki w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska pokazują, że jest to możliwe! Najpierw do – 80% na zakupach, a potem jeszcze dodatkowy bonus w ramach Wrocław Fashion Club

Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej „Dłonie pełne dobra”
Kup Zestaw Satin Lips™ i stań się częścią kampanii „Dłonie pełne dobra” marki Mary Kay, która po raz kolejny wspiera podopiecznych Fundacji One Day. Ambasadorką tegorocznej edycji jest Alżbeta Lenska.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.