Artykuły prasowe
Lidl Polska wprowadza nowe serie pieluch marki własnej Lupilu
Marki własne już kilka lat temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za wyróżniającą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie.
Sezon na polskie owoce trwa – specjalna oferta od Lidl Polska
Lato w pełni! Dlatego warto korzystać z tej pory roku i rozsmakować się w polskich owocach i warzywach. Obecnie trwa sezon na owoce miękkie, czyli m.in. borówki, porzeczki, truskawki czy agrest.
Bukmacher: Polacy wrócą z igrzysk z 14 medalami
Polacy wrócą z Tokio z 14 medalami – uważają analitycy legalnego polskiego bukmachera BETFAN. Będzie to oznaczać najwyższy wynik w XXI wieku. Trzy z nich będą złotymi krążkami i ostatecznie Polska uplasuje się w trzeciej dziesiątce w klasyfikacji medalowej Tokio 2020.
Z żappką się opłaca! Szukaj zielonych cenówek i korzystaj z wyjątkowych promocji
Sieć Żabka przygotowała nie lada gratkę dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej. W ramach trwającej do 20 lipca br. akcji promocyjnej ok. 50 produktów dostępnych jest w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Nestlé Professional Polska rozwija słodką ofertę z lokalnym producentem piekarniczym: Muffin made w
Nowe muffinki inspirowane smakiem popularnych batonów LION® już od połowy lipca dostępne są w sklepach sieci Lidl. Nowy produkt został stworzony w ramach współpracy z rodzimym producentem wyrobów piekarniczych – GOM Owczarek.
W Super-Pharm taniej z kodem od PAYBACK
Lato to doskonały czas na upolowanie atrakcyjnych rabatów, które przydadzą się przed urlopowym wyjazdem, weekendową wycieczką lub umilą wakacje w mieście. Wiedzą o tym Super-Pharm i PAYBACK, zapraszając uczestników Programu do skorzystania ze specjalnej promocji na zakupy w drogeriach stacjonarnych.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.