Artykuły prasowe
MLEKOVITA aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska
MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, od lat stawia na zrównoważony rozwój, obejmujący wszystkie aspekty jej działalności. Kieruje się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest niezbędna do wytwarzania produktów wspierających zdrową i zrównoważoną dietę.

Mleczna czy gorzka, czyli czekoladowe upodobania Polaków
Przypadający 7 lipca Światowy Dzień Czekolady to dobra okazja, by nieco lepiej poznać zwyczaje zakupowe Polaków związane z tym produktem. Jak wynika z badań*, jesteśmy wierni ulubionym markom, a kupując czekoladę często wrzucamy do koszyka od razu kilka tabliczek.

Letnia akademia bajek i gier zaprasza na wakacyjne spotkanie
Mnóstwo śmiechu, baśniowych ciekawostek oraz okazji do wspólnej zabawy czeka na najmłodszych, którzy w najbliższą sobotę 10 lipca odwiedzą białostockie Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna.

CIAO SICILIA! TYDZIEŃ SYCYLIJSKI W LIDLU
Właśnie dziś, 5 lipca w sklepach Lidl Polska pojawił się zupełnie nowy tydzień tematyczny! Marka postawiła na smaki prosto z Sycylii. Ta słoneczna, włoska wyspa słynie z niezwykłych przysmaków, które przypadną do gustu nie tylko fanom Italii.

Trenuj jak mistrz dzięki nowej ofercie golfowej Lidl Polska
Golf staje się coraz bardziej popularny – rosnący entuzjazm dla tego sportu zainspirował Lidl Polska do współpracy z golfistką, Sariną Schmidt. Już od poniedziałku, 5 lipca w ofercie Lidl-sklep.pl znajdziemy wysokiej jakości produkty golfowe, które wraz z Crivit, marką Li-dla, promuje golfistka.

Ricola rozpoczęła kampanię „Spróbujesz, posmakujesz”
W zeszłym tygodniu wystartowała kampania Ricola promująca flagowy produkt marki – oryginalne ziołowe cukierki. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
ASICS prezentuje kolekcję TOKYO. Nowe modele inspirowane duchem japońskiej metropolii
ASICS ogłasza premierę kolekcji TOKYO – nowej linii produktów inspirowanych niepowtarzalnym duchem Tokio. Kolekcja łączy bogate dziedzictwo miasta z jego nowoczesną energią, oferując połączenie zaawansowanych technologii ASICS i kultowych modeli butów do biegania.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Od śniadania do kolacji
Od śniadania do kolacji – zbożowe posiłki zgodne z Talerzem Zdrowego Żywienia, czyli jak smacznie jeść zboża każdego dnia!
Jęczmień w diecie dziecka
Jęczmień w diecie dziecka – dlaczego powinien znaleźć się na talerzu malucha?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Talerz pełen energii - jak włączyć produkty zbożowe do dziecięcej diety?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.