Artykuły prasowe

Babeczki dyniowe z Serca Natury Delecta
Marka Delecta rozbudowuje linię z Serca Natury, wprowadzając Babeczki dyniowe do samodzielnego wypieku. Produkt z wysokim potencjałem sprzedażowym, nie posiada rynkowego odpowiednika. Rekomendacja sprzedaży w sezonie jesienno-zimowym gwarantuje wysoką rotację na półce.

Zapraszamy na kawę, czyli o kawowych upodobaniach Polaków
Kawa, dla wielu z nas jest nieodłącznym elementem śniadania, czy też obowiązkowym dodatkiem do słodkiego deseru. Na jej spożycie wpływa m.in. pora dnia, a nawet samopoczucie. Z piciem kawy związane są także pewne przyzwyczajenia i upodobania.

Nowy fotelik samochodowy Maxi-Cosi z wbudowanymi poduszkami powietrznymi
Przełomowa innowacja Maxi-Cosi ustanawia nowy standard bezpieczeństwa dziecięcych fotelików samochodowych ustawionych przodem do kierunku jazdy. Na całym świecie co roku na drogach ginie ponad 1,25 miliona ludzi. Każdego dnia ponad 5500 dzieci doznaje poważnych obrażeń ciała w wypadkach drogowych*.
Dbaj o siebie każdego dnia
Zdrowie to cenna wartość, którą wielu z nas potrafi docenić dopiero w momencie, gdy nasz organizm daje pierwsze sygnały o tym, że coś jest nie tak. Co zatem zrobić, aby dłużej móc cieszyć się dobrym samopoczuciem?

Nagroda dla Eveline Cosmetics w plebiscycie Cosmopolitan PRIX DE BEAUTÉ 2017
Kawowe Serum Wyszczuplająco - Drenujące BODY DETOX GREEN COFFEE z serii SLIM EXTREME 4D PROFESSIONAL otrzymało międzynarodowy tytuł PRIX DE BEAUTÉ 2017 magazynu Cosmopolitan, zwyciężając w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji ciała.

Woda na zdrowie
Woda to życie – zdanie to większość z nas słyszała wielokrotnie. Trudno je jednak uznać za zgrany banał. Wszak woda niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania każdego organizmu. O tym, że należy ją pić nie trzeba zatem nikogo przekonywać.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.