STARBUCKS I SNOOPY RAZEM DLA PLANETY - pomagajmy cały rok!
Starbucks celebruje Miesiąc Dobroci, którego zwieńczeniem jest Dzień Ziemi, obchodzony 22 kwietnia. Z tej okazji, marka zachęca do działania na rzecz planety, a także na rzecz ludzi wokół nas. Z okazji Dnia Ziemi pojawi się dedykowany kubek wielorazowego użytku już od 21 kwietnia!
Miesiąc Dobroci to globalna inicjatywa Starbucks, która zachęca do wspólnych działań i zaangażowania na rzecz lokalnych społeczności. W tym roku u boku Starbucks pojawił się wyjątkowy ambasador – Joe Kind Snoopy, który stał się symbolem wartości Starbucks i przypomnieniem, że małe akty dobroci mają wielkie znaczenie!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Dobro przez cały rok
Ale Starbucks pomaga nie tylko przez miesiąc, ale przez cały rok! W 2024 roku, dzięki dotacji od The Starbucks Foundation, w ramach globalnej inicjatywy, wsparto Fundację Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła” oraz Fundację Sarigato, które pomagają dzieciom i młodzieży zagrożonej wykluczeniem zarówno społecznym, jak i technologicznym. A to nie wszystko. Bariści Starbucks przez cały rok dzielą się z innymi tym, co najcenniejsze: swoim czasem. W ramach zespołów kawiarnianych zorganizowali w ubiegłym roku aż 54 akcje CSR, wspierając dzieci, osoby z niepełnosprawnościami, seniorów oraz osoby w kryzysie w ramach wolontariatu pracowniczego. Byli tam, gdzie ktoś ich potrzebował – rozmawiając, ucząc, wspierając i po prostu będąc razem.
Małe codzienne gesty od Starbucks i Snoopy
Nie tylko pracownicy i dotacje mogą przynosić realne zmiany. Każdy nasz małe codzienny wybór ma wielką moc – dlatego Starbucks również w swoich kawiarniach wspiera proste, ekologiczne nawyki, które realnie wpływają na przyszłość naszej planety. Od 2019 roku marka współpracuje z aplikacją Too Good To Go, dzięki której udało się uratować przed zmarnowaniem ponad milion produktów spożywczych. A oprócz tego marka od lat zachęca do sięgania po własny kubek wielokrotnego użytku zamiast tego jednorazowego.
„Jedną ze sztandarowych inicjatyw Starbucks, obecną od początku działalności marki w Polsce jest „Z własnym kubkiem”. Była ona pierwszą tego typu ofertą wśród polskich kawiarni. Już od 16 lat przychodząc do ulubionej kawiarni z własnym kubkiem wielokrotnego użytku i zamawiając do niego dowolny napój zyskujemy dodatkową zniżkę. Jest to rodzaj podziękowania za świadomy wybór i codzienne działanie na rzecz wspólnego dobra” – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
A ponieważ od 2024 roku, odkąd weszła w życie dyrektywa SUP (Single-Use Plastics Directive), korzystanie z jednorazowych kubków wiąże się z obowiązkową, dodatkową opłatą, przynosząc własny kubek, Goście nie tylko jej unikają, ale jeszcze zyskują 2 zł rabatu na dowolny napój!
„Tej wiosny o inicjatywie przypomina nam Joe Kind, pojawiający się w wiosennej kolekcji kubków wielokrotnego użytku. Mam nadzieję, że wywoła niejeden uśmiech na ustach naszych Gości oraz będzie im przypominał o drobnych gestach dobroci, które mają znaczenie.” – opowiada Paula.
Z okazji Dnia Ziemi, od 21 kwietnia, przy zakupie Iced Shaken Espresso w rozmiarze Grande na Gości będzie czekać specjalny prezent – limitowany kubek wielokrotnego użytku z Joe Kind Snoopy’m. Dzięki niemu przy kolejnych wizytach można będzie cieszyć się zniżką „Z własnym kubkiem” na swój napój. Ale uwaga, wyjątkowa promocja obowiązuje tylko do wyczerpania zapasów!
Starbucks inspiruje do codziennych, drobnych wyborów, które uczą troski o planetę i zbliżają nas do siebie. Od niemarnowania jedzenia, po ograniczanie plastiku i pomoc lokalnym społecznościom – to małe działania budują realną zmianę. Dlatego z okazji Światowego Dnia Ziemi spotkajmy się przy kawie w kubku wielokrotnego użytku i zadbajmy wspólnie o planetę!
Nadesłał:
KD
|