RUSZA NAJWIĘKSZA AKCJA LOJALNOŚCIOWA INTERMARCHÉ
Ruszyła akcja „Zostań Zigoodkrywcą” organizowana przez sieć sklepów Intermarché. Kampania kierowana do rodzin z dziećmi daje możliwość zdobycia rabatu za zakup maskotek lub ich bezpłatnego odebrania w zamian za zakupy w Intermarché.
W ramach akcji klient sieci Intermarché w zamian za każde 40zł na paragonie otrzymuje naklejkę. Naklejki, zbierane na specjalnym kuponie, są przeliczane na rabat (najniższy to 10zł, najwyższy umożliwia odebranie maskotki za darmo).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Nagrodami w akcji jest 5 rodzajów zabawek pluszowych Zigos, będących osią komunikacji prorodzinnej marki. Projektowane z udziałem dzieci maskotki są unikalne, bezpieczne i wysokiej jakości. Projekt oraz dobór materiałów sprawia, że zabawkami mogą bawić się również młodsze dzieci.
Dodatkowo do sprzedaży trafił nowy numer czasopisma „Zigos Klub - Magazyn Odkrywców” skierowany do dzieci w wieku 6-12 lat. Magazyn obejmuje wiele sfer nauki i wiedzy (m.in. ekologia, ciekawostki geograficzne, techniczne, sportowe) oraz zabawy (m.in. komiks „Zigosy. Misja Ziemia”, zabawy plastyczne, łamigłówki, dowcipy czy konkurs z nagrodami). Do każdego czasopisma dołączony będzie gadżet.
Szczegóły dotyczące promocji znajdują się na stronie internetowej www.intermarche.pl oraz www.zigosklub.pl. Akcja trwa do 6 grudnia 2012 r., a wydawanie nagród do 12 grudnia br. włącznie.
Intermarché to sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, obecna w Polsce od 1997 roku, kiedy to powstał pierwszy sklep w Zielonej Górze. Obecnie istnieje ponad 200 sklepów w całej Polsce – w ich ofercie znajdują się między innymi produkty przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach.
Nadesłał:
FuturePRpl
|