Ricola ponownie z kampanią TV


Ricola ponownie z kampanią TV
2020-01-09
Od Nowego Roku wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Przeczytaj również:

Po grudniowej przerwie, producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola powrócił z kampanią TV. Marka kontynuuje komunikację opartą na platformie Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze, która kultywuje  szeroko rozumiany i bardzo ważny dla dzisiejszych konsumentów element WELLBEINGU. Ricola wspiera życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżającym dla ust i gardła.
W ramach kampanii zaplanowane są działania w TV (spot 15” emitowany będzie na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego). Kampania będzie trwała do 29/02.
 
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to pierwsza marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl