Nowe limitowane Campari z etykietą projektu Ugo Nespolo
Marka Campari wprowadza na rynek nową limitowaną edycję butelek ozdobionych etykietą zaprojektowaną przez włoskiego artystę Ugo Nespolo. Jest ona inspirowana plakatem „Spiritello” autorstwa Leonetto Cappiello, kultowego włoskiego projektanta sztuki plakatu reklamowego.
Nowa limitowana etykieta jest współczesną adaptacją oryginalnego projektu wykonanego w 1921 roku przez Cappiello na zlecenie Davide Campari.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
|
Ugo Nespolo w swojej autorskiej wersji Campari 2012 wykorzystał mocno nasycone, soczyste barwy, nowoczesną linię oraz elementy graficzne charakterystyczna dla własnej twórczości.
"Po 20-letniej współpracy z marką Campari mam wrażenie, że w pełni kompleksowo i głęboko rozumiem jej wartości. To prawdziwy zaszczyt dla mnie, że zostałem poproszony o stworzenie mojej interpretacji legendarnej etykiety “Spiritello” stworzonej przed laty przez Leonetto Cappiello.” - mówi Ugo Nespolo.
Stworzenie kolejnej limitowanej etykiety w historii Campari pokazuje, że jest to marka nowoczesna, podążająca zgodnie z nowymi trendami oraz podkreślająca swój wieloletni związek ze sztuką. Tworzenie serii limitowanych etykiet od lat pozwala tej znanej włoskiej marce popularyzować znanych artystów i różne nurty art wśród masowego odbiorcy.
"Edycja limitowanej etykiety Campari 2012 jest hołdem dla oryginalnej „Spiritello” stworzonej ponad 90 lat temu przez Leonetto Cappiello. Jest to prawdziwy kamień milowy w historii firmy Campari doceniającej sztukę i teraz jest na stałe widoczny w Galerii Campari. Nowa etykieta jest efektowna, kolorowa i nowoczesna zarazem, jesteśmy pewni, że przyciągnie wzrok konsumentów.” – podkreśla Andrea Conzonato, dyrektor ds. marketingu, Gruppo Campari
„Marce Campari zawsze bliska była sztuka i design. Poprzez naszą nową etykietę chcemy podkreślić ducha marki i sprawić, by wyjątkowa sztuka stała się ogólnie dostępna, a także pragniemy celebrować nowy wizerunek Campari. Projekt doskonale odzwierciedla istotę Campari oraz sposób, w jaki ludzie delektują się tym trunkiem w towarzystwie swoich przyjaciół.” – dodaje.
Współczesne dzieło Nespolo będzie można oglądać w mediolańskiej Galleria Campari w części „Hall of Fame” obok szeregu innych klasycznych dzieł stworzonych dla marki w ciągu ostatniego stulecia.
Nadesłał:
XRS PR
|