HARIBO rozdaje złoto
Z okazji 90. urodzin Złotego Misia Haribo największy na świecie producent żelków rozpoczął we wrześniu on-packową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. Do wygrania są 3 sztabki złota, a codziennie jedna złota zawieszka „Miś”.
Zasady konkursu są proste – w czasie trwania promocji, tj. między 1 września a 31 października br., należy kupić promocyjne opakowania ZŁOTYCH MISIÓW o łącznej wartości minimum 10 złotych, a następnie złożyć życzenia urodzinowe Misiowi Haribo, wysyłając SMS lub poprzez stronę internetową www.wygrajzharibo.pl. Nagrody główne w konkursie to trzy sztabki złota o łącznej wartości 30 tys. złotych[1]. Codziennie w czasie trwania promocji wśród uczestników wybrany zostanie jeden autor życzeń, który otrzyma złotą zawieszkę „Miś”. Warunkiem odebrania nagrody w konkursie jest zachowanie promocyjnego opakowania i paragonu potwierdzającego zakup.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Konkursowi będzie towarzyszyć zaplanowana na jesień kampania reklamowa w telewizji, prasie i w Internecie, a także działania komunikacyjne prowadzone na oficjalnym fanpage’u firmy „Podobasz MISIE HARIBO”. Dla wszystkich facebookowiczów organizator konkursu przewidział specjalną grę logiczną, w której należy wykazać się sprytem i umiejętnością planowania. Do promocji w miejscach sprzedaży posłużą specjalnie przygotowane materiały POS.
Haribo jest zdecydowanie najczęściej wymienianą spontanicznie marką żelków w Polsce[2]. Dziś na sklepowych półkach możemy znaleźć bogatą ofertę produktów Haribo, a ZŁOTE MISIE – różnokolorowe żelki-niedźwiadki o egzotycznych smakach cytryny, pomarańczy, ananasa, truskawki, maliny i zielonego jabłka, mają setki tysięcy wiernych fanów na całym świecie. Są wśród nich m.in. żona księcia Williama Kate Middleton oraz były prezydent Francji Nicolas Sarkozy.
Firma Haribo powstała w 1920 roku. Założył ją Hans Riegel – młody przedsiębiorca z Bonn. Stąd właśnie – od „HAns RIegel BOnn” – wzięła się nazwa firmy. Do stworzenia pierwszego żelkowego miśka zainspirowały Hansa popularne na początku XX wieku występy tańczących na jarmarkach niedźwiedzi. Tym sposobem powstały TAŃCZĄCE MISIE – żelki z dodatkiem naturalnych soków owocowych. W 1925 roku Haribo rozpoczęło produkcję Czarnych Misiów, a zaraz po nich TEDDY BEARS – żelków nazwanych na cześć prezydenta Theodora Roosevelta. Po śmierci Hansa w 1945 r. firmę przejęła jego żona Gertrud oraz synowie – Hans Junior i Paul. To dzięki nim, już 15 lat po śmierci ojca, na rynku pojawiły się znane dziś na całym świecie ZŁOTE MISIE. Przez ponad 90 lat od momentu powstania pierwszego misia zmieniały się opakowania i kolory, a nawet zmodyfikowano kształt słynnych żelków. Nie zmieniła się jedynie ich receptura, która od lat bazuje na prawdziwych sokach owocowych gwarantujących orzeźwiający smak i intensywne, żywe barwy.
Więcej informacji o promocji można znaleźć od września br. na stronie internetowej www.wygrajzharibo.pl oraz na fanpage’u Podobasz MISIE HARIBO http://www.facebook.com/Podobasz.MISIE.HARIBO.
[1] Wartość liczbowa wg kursu z dnia zakupu.
[2] Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, lipiec 2011 r.
Nadesłał:
JBcomm
|