Daj się ponieść z Airwaves !!!


Daj się ponieść z Airwaves !!!
2025-04-14
Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. W Polsce działania w TV, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia.

W ramach kampanii „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) marka zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. Guma zapewnia tak silne mentolowe uderzenie, że przez lata inspirowała konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online, np. „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever” oraz „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor, podkreślając rolę lojalnych fanów marki, którym umożliwiono współtworzenie jej wizerunku.   

   

W nastawionym na szybkie tempo życia współczesnym świecie wszyscy doświadczamy momentów znużenia, w których potrzebujemy przełamania monotonii. Airwaves dostarcza, niepowtarzalne intensywne odświeżenie – orzeźwia zarówno oddech, jak i umysł. Nowa kampania „Daj się ponieść z Airwaves” uchwyciła to unikalne doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. W nowej kampanii marka przypomina wszystkim o sile Airwaves i jej wyrazistym, mentolowym uderzeniu – powiedziała Reka Toth, Senior Brand Manager GUM na Europę Centralną w Mars. 

   

Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu. Spoty są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października. 

Linki do kamanii:

RIDE THE AIRWAVES Lung

RIDE THE AIRWAVES Nose

RIDE THE AIRWAVES Ice

 

 

O firmie Mars, Incorporated

Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

Więcej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SP167613

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl