Ćwiczenia na płaski brzuch z hula hop- spróbuj, nie pożałujesz!


Ćwiczenia na płaski brzuch z hula hop- spróbuj, nie pożałujesz!
2020-04-30
Idealnie wyrzeźbiony brzuch, talia osy- jak to pięknie brzmi. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Jest to realne bardziej i szybciej niż myślisz. Potrzebujesz tylko jednego-koła hula hop. Poniżej znajdziesz kilka cennych wskazówek jak je skutecznie wykorzystać.





Po pierwsze - na czym polegają ćwiczenia z hula hop i jakie wynikają z nich zalety?


Najprościej rzecz ujmując, są to proste, ale jednocześnie efektywne ćwiczenia kręcenia kołem. Odchudzą i wzmocnią Twój brzuch oraz pięknie wymodelują talię. Poprawią postawę, ukształtują sylwetkę a dodatkowo wzmocnią mięśnie pośladków.

Po drugie - jak kręcić hula hop?

Aby ćwiczenia na płaski brzuch z hula hop spełniły Twoje oczekiwania, musisz wiedzieć jak je wykonywać. Najważniejsza jest odpowiednia postawa. Stań na lekko ugiętych nogach w kolanach, zachowując niewielki rozkrok. Pamiętaj o napięciu brzucha. Oprzyj koło na wysokości pasa o jeden bok. Za pomocą ręki wpraw je w ruch, poruszając od razu biodrami, by zostało na odpowiedniej wysokości. Brzmi może trochę skomplikowanie, ale w rzeczywistości nie jest to wcale trudne. Na pewno zdarzy się, że obręcz zsunie się po nogach do stóp, ale nie przejmuj się, początki są najcięższe.

Po trzecie - jak sprawdzić efekty ćwiczeń?

Przed pierwszym treningiem zmierz obwód talii. Zakładając, że będziesz starać się ćwiczyć codziennie po minimum 30 minut (tyle czasu potrzebuje organizm, by zacząć spalać tkankę tłuszczową), pierwszych efektów możesz spodziewać się po około 14 dniach właściwego kręcenia kołem. Obwód talii może się zmniejszyć nawet o dwa centymetry. Jednak w pierwszych dniach zacznij od krótszych treningów, po około 10 minut, a dopiero w kolejnych stopniowo wydłużaj do 15, 20, 30 czy nawet 40 minut.

Po czwarte - jakie koło wybrać?

Jeśli ćwiczenia na płaski brzuch z hula hop mają przynieść efekty w krótkim czasie, skorzystaj z koła anionowego. Jest ono nieco droższe od  koła plastikowego, ale zdecydowanie bardziej skuteczne. Dzięki temu, że jest cięższe od zwykłej obręczy, szybciej spali tkankę tłuszczową i uwydatni mięśnie brzucha.

Wiesz już jak trenować, by osiągnąć płaski brzuch i wymodelowaną sylwetkę. Systematycznością i wytrwałością uzyskasz wymarzone efekty. Oprócz tego, że jest to doskonały trening aerobowy, ćwiczenia z  obręczą hula hop posiadają również dobroczynny wpływ na Twój nastrój i samopoczucie. Poprawiają elastyczność skóry, kondycję, przyspieszają metabolizm. Mają praktycznie same zalety i prawdopodobnie dlatego w ostatnim czasie stają się znów bardzo popularne. Nie oszukujmy się, kręcenie hula hop jest dość łatwe i przyjemne. A wiedząc, że na efekty pięknie wyrzeźbionego brzucha  nie będziesz długo czekać, sprawi Ci to jeszcze więcej radości.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl