Czwartek, 2024-10-31 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już dostępne w Żabce!
Z okazji Halloween Żabka przygotowała bogatą ofertę produktów poświęconych tematyce popularnego w wielu zakątkach świata święta. W tym roku, oprócz znanego już hot doga Doguli, klienci sieci spróbować mogą takich ciepłych przekąsek jak Halloween Boo!rger i Halloween Bagietucha.
Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU
Antykoncepcja awaryjna to temat, który budzi wiele pytań i wątpliwości zwłaszcza wśród młodych osób.
Oswajanie śmierci czyli gdzie są teraz ci, którzy odeszli?
Przy okazji zbliżającego się Święta Zmarłych nie tylko wspominamy tych, którzy odeszli, ale też, chcąc, nie chcąc, zgłębiamy kwestie duchowe. W tym czasie ci, którzy wciąż jeszcze żyją, zastanawiają się, gdzie są teraz ci, którzy odeszli.
Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy
Gdy za oknem robi się szaro i chłodno, nic nie rozgrzewa lepiej niż odrobina egzotyki na talerzu. Dlatego, jeśli szukasz pysznego pomysłu na obiad, wyrusz w kulinarną podróż do gorącego Meksyku z Zupą Meksykańską JemyJemy!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart.
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu.
Wątki na forum z tego dnia
- Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już dostępne w... (0)
- Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU - komentarze (0)
- Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU - komentarze (0)
- Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU - komentarze (0)
- Oswajanie śmierci czyli gdzie są teraz ci, którzy odeszli? - komentarze (0)
- Meksykańska fiesta w Twoim domu z marką JemyJemy - komentarze (0)
- Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK” - komentarze (0)
- Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegow... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.