Starbucks z zaskakującymi nowościami. Marka wprowadza na polski rynek napój proteinowy z kawą
Do portfolio Starbucks, w ramach partnerstwa z Arla Foods, dołączy napój proteinowy z kawą. To pierwszy tego typu produkt marki w tej kategorii, dostępny w Polsce.
Od stycznia 2025 roku będzie można go znaleźć w sklepach w trzech wariantach smakowych: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Starbucks, we współpracy z Arla Foods, wprowadza na polski rynek swój pierwszy napój proteinowy z kawą, który jest jednocześnie częścią portfolio linii gotowych rozwiązań „ready-to-drink”. Jest to połączenie doskonałego smaku kawy, z którego znany jest Starbucks, z napojem bogatym w białko. Nowy produkt będzie stanowić zatem idealne rozwiązanie dla osób prowadzących aktywny styl życia.
W 330 ml butelce znajdzie się kompozycja aż 20 g białka, niskotłuszczowego mleka bez dodatku cukru* i starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica. Napój będzie dostępny w trzech kultowych wariantach: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut. Dzięki zakręcanej butelce, można go zabrać ze sobą wszędzie.
Starbucks stworzył napój proteinowy z kawą, z myślą o osobach aktywnych. Idealnie sprawdzi się on zarówno przed porannym treningiem, jak i podczas intensywnego dnia w biegu. Wysoka zawartość białka pomaga uzupełnić codzienną dietę, bez kompromisów w kwestii smaku.
"Naszym celem jest dostarczanie konsumentom produktów, które wspierają ich aktywny styl życia. Wprowadzając na polski rynek napój proteinowy, oferujemy doskonały smak kawy Starbucks w nowej, wygodnej i funkcjonalnej odsłonie. Tym samym, kontynuujemy rozwój naszego portfolio, stale poszerzając je o nowe gotowe produkty, oferując klientom jeszcze więcej możliwości do tworzenia codziennych rytuałów. Napój proteinowy z kawą Starbucks to kolejny krok w tym kierunku” – mówi Roman Jawczak, Regional Commercial Manager.
Napój proteinowy z kawą Starbucks będzie dostępny w sklepach detalicznych w całej Polsce od stycznia 2025 roku, w lodówce z produktami wysokobiałkowymi.
Kawa stanowi główny filar działalności Starbucks. Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu, marka codziennie wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie rzemiosła kawowego, aby zapewnić najlepszy smak w każdym łyku. Starbucks pozostaje wierny swojej pasji do kawy, oferując najwyższą jakość i etycznie pozyskiwane ziarna, dzięki współpracy z organizacją Conservation International.
Napój proteinowy z kawą Starbucks – fakty:
· 20 g białka
· niskotłuszczowe mleko bez dodatku cukru*
· starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica
· 3 warianty smakowe: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut
· zakręcana butelka, produkt ready-to-drink
---
O firmie Starbucks
Od momentu założenia firmy w roku 1971 misją Starbucks Coffee Company jest etyczne pozyskiwanie i przygotowywanie w naszych palarniach najwyższej jakości kawy Arabica. Obecnie, dzięki sieci lokali na całym świecie, Starbucks jest czołowym producentem i sprzedawcą detalicznym kawy speciality na świecie. Dzięki naszemu niezachwianemu zaangażowaniu w dążenie do doskonałości, a także dzięki naszym zasadom przewodnim zapewniamy każdemu klientowi naszej sieci niepowtarzalne kawowe doznania Starbucks Experience w każdej filiżance.
Zapraszamy do odwiedzenia naszych kawiarni i strony internetowej www.starbucks.com.
Więcej aktualności o działalności Starbucks w regionie EMEA znajduje się na stronie www.news.starbucks/EMEA.
O firmie Arla Foods
Arla Foods jest oficjalnym, licencjonowanym partnerem Starbucks w zakresie produkcji i dystrybucji gotowych napojów dla supermarketów i sklepów convinience, jak również na potrzeby własnej sieci sklepów Starbucks w całym regionie EMEA. Jako jedna z największych firm mleczarskich w Europie, Arla Foods może poszczycić się wysoko rozwiniętą siecią dystrybucji gotowych napojów na kluczowych europejskich rynkach.
Nadesłał:
Patrycja Czekaj
|