Olimpijczyk Filip Wypych w kampanii reklamowej NeoMag Skurcz


Olimpijczyk Filip Wypych w kampanii reklamowej NeoMag Skurcz
2018-01-18
Filip Wypych – polski olimpijczyk i brązowy medalista Mistrzostw Europy w pływaniu stylem dowolnym został twarzą kampanii reklamowej suplementu diety Neomag Skurcz. Kampania reklamowa z udziałem sportowca ruszyła 17 stycznia 2018 r.

Filip Wypych – polski olimpijczyk i brązowy medalista Mistrzostw Europy w pływaniu stylem dowolnym został twarzą kampanii reklamowej suplementu diety Neomag Skurcz. Kampania reklamowa z udziałem sportowca ruszyła 17 stycznia 2018 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Filip Wypych to polski pływak, specjalizujący się w stylu dowolnym. Reprezentował Polskę m.in. na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro oraz na Mistrzostwach Europy w Londynie i w Kopenhadze. Jako zawodowy sportowiec przywiązuje dużą uwagę do prawidłowej pracy mięśni oraz właściwej diety.

„Neomag Skurcz kierowany jest do osób aktywnych, którym zależy na utrzymaniu prawidłowej pracy mięśni oraz zachowaniu właściwego poziomu magnezu we krwi. Niewłaściwa praca mięśni w znacznym stopniu może wpłynąć na wyniki sportowe. W sposób szczególny dotyczy to pływaków”, mówi Piotr Kozakiewicz, Marketing Manager marki Neomag Skurcz.  

Jednak dyskomfort wynikający z intensywnej pracy mięśni dotyka nie tylko sportowców. Przykładem mogą być osoby uprawiające zawody w postawie stojącej, bądź też kobiety obciążające swoje nogi poprzez chodzenie w szpilkach. Ich mięśnie również wymagają odpowiedniego wsparcia – dodaje Piotr Kozakiewicz.

Głównym składnikiem Neomagu Skurcz jest magnez. Ponadto produkt uzupełnia dietę w witaminę B oraz potas. Magnez oraz potas pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni, natomiast magnez wraz z witaminą B przyczyniają się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.

Strategię i kreację kampanii przygotował dział Marketingu Aflofarm Farmacja Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lyssusus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl