Odkryj bogactwo smaku z musztardami Kamis!
6 listopada ruszyła nowa kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie kultowe musztardy: łagodna i słodko-kremowa Musztarda Delikatesowa oraz delikatnie ostra Musztarda Sarepska. W swojej komunikacji marka przekonuje, że każdy z nas może być odkrywcą w swojej kuchni!
Produkty Kamis od lat kojarzone są z wysoką jakością oraz niepowtarzalnym smakiem. Do jednych z najbardziej rozpoznawanych z pewnością należą musztardy, wśród których marka jest zdecydowanym liderem sprzedaży[1]. Nowa kampania digital „Odkryj bogactwo smaku”, w której to właśnie musztardy Kamis zostały głównymi bohaterami, potrwa do 30 listopada.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Odkryj bogactwo smaku
Już w listopadzie znane i lubiane musztardy marki zostaną wsparte kampanią digital, skupiającą się przede wszystkim na ich uniwersalności i smaku. A wszystko to pod hasłem „Odkryj bogactwo smaku”. Musztardy marki od lat wyróżniają się wyjątkowym aromatem i konsystencją, a także mogą być stosowane jako dodatek do najróżniejszych potraw, niezależnie od sezonu. Idealnie łączą w sobie łagodność, kremowość i smak, dlatego mogą znaleźć zastosowanie do praktycznie wszystkich dań mięsnych bądź wege - od śniadaniowych, przez grillowe, po wykwintne kolacje. Najnowsza kampania „Odkryj bogactwo smaku” zachęca do wyjścia poza tradycyjne zastosowanie musztard, próbowania nowych połączeń i stania się prawdziwym odkrywcą!
Komunikacja obejmie przede wszystkim kanały w social mediach: Facebook, Instagram, a także TikTok. Zobaczymy również reklamę display’ową. W działania marki zostaną zaangażowani dodatkowo znani i lubiani influencerzy, a efekty tej współpracy będziemy mogli oglądać aż do połowy grudnia!
Wszystkich tych, którzy poszukują nowych smakowych doznań i inspiracji swoją najnowszą kampanią chcemy zachęcić do wypróbowania oryginalnych przepisów z użyciem znanych musztard. W ten sposób zachęcamy do odkrywania pysznych i nieoczywistych połączeń smakowych. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty naprawdę mogą stać się bodźcem do tworzenia niebanalnych potraw – mówi Urszula Jasińska, Senior Brand Manager w McCormick & Company.
W nowej odsłonie
Już kilka miesięcy temu wszystkie opakowania znanych i lubianych musztard Kamis przeszły transformację. Szata graficzna etykiet została odświeżona i zmodernizowana, tak aby jeszcze celniej trafiać w gusta współczesnych konsumentów. Dzięki nowym opakowaniom poprawiła się nawigacja półkowa produktów, dzięki czemu klienci w sklepach mogą łatwiej znaleźć swoje ulubione musztardy! Nowy projekt nie tylko podkreśla ich szerokie zastosowanie w kuchni, ale wpływa także na postrzeganie produktów jako bardziej nowoczesnych.
Przepisy, w których główną rolę grają najpopularniejsze w Polsce musztardy, znajdziecie na stronie internetowej marki: Sięgnij po wyjątkowe inspiracje z Musztardą Delikatesową! oraz Niestandardowe i pyszne pomysły z Musztardą Sarepską!
Otwórz się na pyszne inspiracje z musztardami Kamis i odkryj bogactwo smaku!
[1] McCormick za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, sprzedaż ilościowa w okresie IV 2020 – III 2021 w kategorii: Musztardy.
Nadesłał:
m.myrlak
|