Miraculum wypracowało 4,5 mln zł przychodów w maju. Wzrost o 29 proc. r/r
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum osiągnęła 4,5 mln zł przychodów w maju, co stanowi wzrost o 29 proc. względem wyniku wypracowanego w analogicznym okresie rok wcześniej.
Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w minionym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł – jest to wzrost o 54 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową oraz kanały sprzedaży, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
|
Od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł i jest to wzrost o 22 proc. w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 r.
- Cieszymy się, że nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem Klientów. Tylko w okresie ostatnich tygodni wprowadziliśmy do oferty w marce JOKO wiele nowości makijażowych a w marce Pani Walewska odmładzający krem pod oczy, na powieki i okolice ust. Aktualnie cały nasz zespół pracuje nad kolejnymi nowymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.
Miraculum umacnia też sprzedaż eksportową. W maju segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł – jest to wzrost o 16 proc. r/r. Na przełomie czerwca i maja spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.
- Podczas targów w Kazachstanie odbyliśmy wiele inspirujących rozmów biznesowych – umocniliśmy naszą pozycję w regionie Azji Centralnej i spodziewamy się, ze nasze rozmowy w najbliższym czasie zaowocują kolejnymi, zagranicznymi kontraktami – dodaje Sławomir Ziemski.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|