Linia So Soft! HELIO Natura ODKRYCIEM ROKU 2021!
Marka bakalii bez konserwantów HELIO Natura ponownie zyskała uznanie rynku i polskich konsumentów! Nowo wprowadzona linia miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! otrzymała prestiżowy tytuł Laur Konsumenta i została okrzyknięta ODKRYCIEM ROKU 2021!
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek na polskim rynku. Marka bakalii HELIO co roku staje na najwyższym podium, zdobywając Złote Laury w najważniejszych kategoriach: BAKALIE i DODATKI DO CIAST. W tym roku, firma HELIO ponownie okazała się jedyna taka! i bezkonkurencyjna – nie tylko otrzymała bowiem podwójny Złoty Laur, ale także została wyróżniona nagrodą specjalną – godłem Laur Konsumenta w kategorii ODKRYCIE ROKU 2021! To prestiżowy tytuł przyznawany tylko nowym i innowacyjnym produktom, które mimo krótkiej obecności na rynku - już zdążyły zdobyć uznanie konsumentów. Zdaniem Redakcyjnej Komisji Weryfikacyjnej w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta to właśnie nowa linia miękkich i soczystych owoców So Soft! HELIO Natura wyróżnia się innowacyjnością, wyjątkowym potencjałem i cieszy się sporym, stale rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów, dlatego została okrzyknięta ODKRYCIEM ROKU 2021!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
So Soft! to nowa, innowacyjna linia polskiej marki HELIO, która jest odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, poszukujących wyjątkowo miękkich i soczystych suszonych owoców z naturalnie dobrym składem. So Soft! HELIO Natura to jedyne takie! zdrowe przekąski, które wyróżniają się brakiem konserwantów i oryginalnym, naturalnie słodkim smakiem. W nowej linii So Soft! znajdziemy: żurawinę nasączoną sokiem żurawinowym, morele, daktyle, figi i śliwki. To najwyższej jakości owoce suszone, które dzięki tegorocznemu wyróżnieniu prestiżowym godłem Laur Konsumenta– z pewnością podbiją jeszcze więcej serc miłośników naturalnie soczystych #sogood przekąsek, powiększając tym samym grono zadowolonych fanów marki HELIO! ☺
Nadesłał:
Agnieszka EFEKTPR
|