Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?


2024-04-16
Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych zakupów (30%). Marka Orbit Refreshers przedstawia sposoby na ożywienie codziennej rutyny.

Badania przeprowadzone przez markę Orbit Refreshers pokazują, że istnieją sposoby na ożywienie porządkowej rutyny. Włączenie ulubionej piosenki lub pozwolenie sobie na roztańczoną chwilę przerwy - wszystko to może sprawić, że czas porządków będzie bardziej interesujący. 

W Polsce aż 80% respondentów twierdzi, że są zdecydowanie bardziej skłonni podjąć się prozaicznych obowiązków, jeśli mogą do nich dodać element zabawy. Aż 84% Polaków przyznaje, że są otwarci na poznanie nowych sposobów na uatrakcyjnienie wykonywania codziennych obowiązków. 

- Często to wcale nie wielkie sukcesy czy porażki decydują o naszym nastroju. Znaczący wpływ na to, jak się czujemy mają chwile małych niedogodności oraz przyjemności. Codzienna harówka, z wieloma nudnymi obowiązkami w ciągu dniu - od zakupów spożywczych, po wyrzucenie śmieci i sprzątanie, może sprawiać, że czujemy się trochę zdemotywowani. Negatywne nastawienie do nich wpływa na nasze samopoczucie - mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager Orbit, Mars Polska. 

Dla tych, którzy chcą wprowadzić trochę zabawy do swoich codziennych zadań, marka Orbit Refreshers ma kilka prostych rad:  

  • Dodaj smaku swoim codziennym zadaniom! Żucie bezcukrowej gumy podczas wykonywania codziennych obowiązków może ożywić porządkową rutynę.
  • Zadzwoń do przyjaciół lub rodziny. Rozmowa telefoniczna to świetny sposób na umilenie wykonywania obowiązków i doskonała okazja, aby nadrobić zaległości w kontaktach z bliskimi podczas pracowitych dni.
  • Posłuchaj zabawnego podcastu lub programu telewizyjnego. Udowodniono, że śmiech poprawia nastrój nawet podczas najbardziej nudnych zadań.

Refreshers - nowość od marki Orbit - jest dostępny w trzech smakach: Tropical, Strawberry Lemon i Bubblemint. To owocowa propozycja dla wszystkich entuzjastów gumy do żucia, którzy chcą dodać trochę zabawy do swojej codzienności. Nowa linia Orbit® jest już w szerokiej dystrybucji w sklepach. Będzie wiosennym dopełnieniem szerokiej gamy produktów marki. Produkt, podobnie jak inne bezcukrowe gumy do żucia marki wspiera też troskę o zdrowie jamy ustnej.

Nadesłał:

kgw

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl