HISTORIA PISANA CZERWONĄ SZMINKĄ


HISTORIA PISANA CZERWONĄ SZMINKĄ
2019-05-14
Jeśli jesteś smutna nałóż więcej szminki i atakuj - mawiała Coco Chanel. Marylin Monroe, Elizabeth Taylor kładły się z karminowo-czerwonymi ustami do łóżka by podkreślić, nawet we śnie, swój seksapil, a Kleopatra przy jej pomocy pozbywała się oponentów. Największy atrybut kobiecości.
Przeczytaj również:

 
Niezastąpiona, ponadczasowa, elegancka. To trzy przymiotniki, w których zamyka się cała kwintesencja, czerwonej szminki. Choć tak niepozorna, była niemym świadkiem historii. Obecna przy narodzinach emancypacji kobiet, pomagała tworzyć wielkie kosmetyczne imperia.  Ten mały, drobny akcent sprawił, że aktorki srebrnego ekranu stały się obiektem zachwytu i pożądania, a kobiety na całym świecie przy jej pomocy zrozumiały, że można przezwyciężyć każdą przeszkodę. 

JEJ WYSOKOŚĆ CZERWONA SZMINKA 
W czasach Kleopatry, służyła jako środek do eliminowania wrogów. Złożony przez karminowe usta pocałunek mógł okazać się śmiertelny. W XVIII zakazana w wielu państwach Europy. Pokonała przeciwności i z czarnego charakteru stała się niekwestionowaną królową.  Bilet do sławy ofiarowało jej kino.  Aktorki czarno-białych filmów niemych, wylansowały modę na mocno zaznaczone usta. Greta Garbo, Gloria Swanson czy Louise Brooks ugruntowały jej pozycję. A słynne fame fatale m.in. Marilyn Monroe czy Elizabeth Taylor kładąc się spać w czerwonej szmince – nadały jej status ikony. Czerwona szminka stała się symbolem wyzwolonej kobiety, ale także remedium na przeciwności losu. Słynny efekt szminki, nazwany przez Leonarda Laudera w latach 30 XX wieku – mówił że kiedy wskaźniki ekonomiczne idą w dół, sprzedaż szminki wzrasta. Kobiety zawsze lubiły poprawiać sobie nastrój za pomocą makijażu. By podkreślić wyjątkowość czerwonej szminki, w 1933 rok, jej nakładanie, zostało przez amerykańskiego VOGUE'A okrzyknięte jednym z najważniejszych gestów stulecia. 

EWOLUCJA – REWOLUCJA 
Nie ma jednego odcienia czerwieni, jest ich cały wachlarz tak jak typów kobiecej urody. Dlatego każda z nas może dopasować ją bezbłędnie do - odcienia skóry, wielkości ust, czy sytuacji. L’Oréal Paris, który od ponad 100 lat tworzy kosmetyki dla kobiet, wie jak ważną rolę odgrywa w życiu każdej z nas. Dlatego ponad 30 lat temu stworzył szminkę, która zrewolucjonizowała podejście do malowania ust. Szminka stała się tak popularna, że dziś co trzy sekundy na świecie sprzedaje się jedna sztuka. 

By sprostać oczekiwaniom różnych kobiecych gustów i potrzeb, L'Oréal Paris niezmiennie udoskonala formułę kultowej szminki. Color Riche łączy w sobie doskonałość koloru i wyjątkowe właściwości. Jej  formuła wzbogacona m.in. w witaminę E, kwasy Omega 3 i Omega 6,  ma za zadanie chronić i odżywiać usta każdego dnia, ale także  pokryć je doskonałym i trwałym kolorem. Kultowa szminka L’Oréal Paris od ponad 30 lat nie schodzi z ust kobiet na całym świecie. Jest obecna zarówno na paryskiej ulicy - nieustannie interpretującej na nowo klasykę, jak i na wybiegu, który dyktuje światowe trendy. 

COLOR RICHE W GWIAZDORSKIM WYDANIU
W tym roku z okazji dwudziestej drugiej rocznicy współpracy marki L'Oréal Paris z Festiwalem Filmowym w Cannes powstała Kolekcja Cannes 2019 – pełna wyjątkowych produktów, które podkreślą piękno poprzez odpowiednią, kompleksową pielęgnację. Kosmetyki do makijażu – w tym kultowa szminka Color Riche, zostały zamknięte w efektownych, limitowanych opakowaniach, w intensywnym czerwonym kolorze. Nieprzypadkowo! Czerwień symbolizuje pasję, miłość i charyzmę. Takie właśnie są kobiety L'Oréal Paris – silne, odważne i jednocześnie wrażliwe, a  produkty z Kolekcji Cannes 2019 mają to podkreślić. 

COLOR RICHE SATIN RED CARPET nr 357
Cena: 64,99 zł
Kwintesencja kobiecości – czerwone, zmysłowe usta. To za ich sprawą aktorki z wielkiego ekranu zachwycały i podbijały serca widzów. COLOR RICHE SATIN nie tylko nadaje ustom zalotnego charakteru, ale także bez ich wysuszania, utrzymuje się przez wiele godzin. 

COLOR RICHE SATIN ROSE TENDRE nr 303 
Cena: 64,99 zł
Delikatny, subtelny róż to niekwestionowany hit wiosny i lata zarówno w modzie, jak i w makijażu, a gładka, kremowa konsystencja zapewnia perfekcyjne wykończenie.  To idealna propozycja do pracy, na co dzień, jak i na wyjątkowe, wieczorowe wyjścia.

Czerwona szminka zmienia nie tylko wygląd, ale i zachowanie, dodaje odwagi, uczy kobiecości. Marka L'Oréal Paris wspiera kobiety w ich dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach. Poczucie pewności siebie, odwaga to główne atrybuty nowoczesnej kobiety. Dlatego też czerwona szminka od L'Oréal Paris jest jednym z kluczowych produktów w ramach kampanii #KOBIETYWROLIGLOWNEJ. 

Nieważne, czy nosi ją gwiazda na Festiwalu Filmowym w Cannes, przebojowa bizneswoman, czy spełniona choć zapracowana matka – wystarczy jedno pociągnięcie  ulubionym kolorem  i…  możesz pisać własną, niepowtarzalną historię!

Nadesłał:

redaktor.mag

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl