GSU z telemedycyną dla obecnych i nowych klientów
GSU Ubezpieczenia, wspólnie z Europ Assistance Polska, przygotowało nowy produkt dla swoich klientów. Telekonsultacja medyczna to dodatkowa forma pomocy medycznej, stanowiąca uzupełnienie podstawowej opieki zdrowotnej i alternatywa do abonamentów medycznych.
Ubezpieczenie dostępne jest od kwietnia i swoim zakresem obejmuje możliwość telekonsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu i ze specjalistą, a także usługę teleopieki kardiologicznej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Klienci GSU od kwietnia mogą zakupić nowy produkt ubezpieczeniowy, uzupełniony o telekonsultację medyczną. Do wyboru są cztery warianty ubezpieczenia Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP. W każdym z nich klient, gdy istnieje wskazanie medyczne, ma możliwość skorzystania ze zdalnej konsultacji medycznej nawet dziesięć razy w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Dostęp do telekonsultacji z lekarzem, jeszcze niedawno nie był tak powszechny, aktualnie jest to bardzo popularna forma porady medycznej. Szybka i łatwa forma kontaktu, dostępna 7 dni w tygodniu, sprawia, że klienci, chętnie korzystają z takiej pomocy. W dodatku, podczas zdalnej porady, klient ma możliwość uzyskania e-recepty, e-zwolnienia oraz skierowania na diagnostykę laboratoryjną, USG oraz na rehabilitację – wszytko online, bez wychodzenia z domu – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Telekonsultacja medyczna, realizowana w ramach przedstawionej propozycji Europ Assistance we współpracy z naszą grupą, stanowi komplementarne uzupełnienie dotychczasowych ofert GSU Ubezpieczenia w zakresie ochrony życia i zdrowia naszych klientów. Szerokie spektrum świadczonych usług oraz kompleksowa ich obsługa w nagłych sytuacjach wymagających pomocy, jest naszym ciągłym staraniem budowania poczucia bezpieczeństwa naszych klientów – mówi Andrzej Pawletko Prezes Zarządu GSU Spółka Akcyjna.
W ramach ubezpieczenia klienci mają także dostęp do usługi Telekardio, czyli wsparcia dla klientów potrzebujących opieki kardiologicznej. Klient po zweryfikowaniu dokumentacji ma możliwość otrzymania specjalnego zestawu teleopieki kardiologicznej (kamizelka EKG, stacja dokująca, rejestrator). Zestaw pozwala na zdalne wykonanie badania EKG i sprawdzenia jego wyników z lekarzem specjalistą.
W całym procesie klientowi towarzyszy całodobowe Centrum Alarmowe, które pomaga w organizacji dostarczenia zestawu i szkoleniu z obsługi oraz wspiera klienta w różnych sytuacjach w ramach całego procesu pomocy.
Wsparcie assistance zapewnia Europ Assistance Polska.
Ubezpieczenie Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP można kupić w sieci placówek GSU Ubezpieczenia oraz Superpolisa Ubezpieczenia.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|