Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”


2018-11-05
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

 

Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative. Kampania potrwa do 30 listopada br.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl