Rusza druga edycja kampanii edukacyjnej „Twoja Skóra Bez Tajemnic”


Rusza druga edycja kampanii edukacyjnej „Twoja Skóra Bez Tajemnic”
2009-03-25
Laboratoire Dermatologique Bioderma zachęca: poznaj lepiej swoją skórę

Laboratoire Dermatologique Bioderma, zachęcona wynikami zeszłorocznej kampanii, zdecydowała się po raz kolejny zrealizować akcję edukacyjną „Twoja Skóra Bez Tajemnic”. W tym roku organizator przygotował akcję o jeszcze większym zasięgu i rozmachu niż w pierwszej edycji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Z bezpłatnych porad lekarza dermatologa będzie mogło skorzystać aż 2000 pacjentów w 24 miastach. Akcji edukacyjnej Twoja Skóra Bez Tajemnic towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji Hand Made, obejmująca telewizję, prasę, a także intensywne działania w Internecie.

30” spot reklamowy promuje Akcję Twoja Skóra bez Tajemnic oraz zwraca uwagę na trudności związane z odróżnieniem skóry suchej od odwodnionej i konsekwencje niewłaściwego rozpoznania problemu. Spot emitowany będzie na antenie TVN, TVN24 oraz TVN Style w najlepszym czasie antenowym (między innymi w przerwie programów Taniec z Gwiazdami, Dzień Dobry TVN, czy po Faktach). Reklamy prasowe ukażą się w prasie kobiecej, a użytkownicy portali O2, Interia, Onet otrzymają mailing informujący o kampanii i zachęcający do wzięcia w niej udziału.

Na potrzeby Kampanii Twoja Skóra Bez Tajemnic przygotowany zostałtakże specjalny serwis internetowy www.skorabeztajemnic.pl. Na stroniemożna znaleźć między innymi informacjeo Kampanii, listę gabinetów dermatologicznychoraz adresy Dermo-Centrów BIODERMA. Osoby chętnedo skorzystania z bezpłatnych konsultacjidermatologicznych mogą - równieżza pośrednictwem serwisu -  rejestrowaćsię i tym samym zgłaszać swój udziałw akcji. Każdego dnia aż 70 osób będziemogło umówić się na profesjonalne konsultacjez lekarzem dermatologiem.

Zgłoszenia przyjmowane będą od 27 marca do 24 kwietnia. Dla uczestników Kampanii organizator przygotował także specjalną promocję: każdego dnia pięćdziesiąta zarejestrowana na badania osoba - oprócz konsultacji - wygra bezpłatny zabieg dermatologiczny dostosowany do jej typu skóry.

 

O akcji

W tegorocznej kampanii Twoja Skóra Bez Tajemnic weźmie udział ponad 40specjalistycznych gabinetów dermatologicznych. Laboratoire Dermatologique Bioderma planujetakże rozdanie 3000 poradników opracowanychprzy współudziale lekarzydermatologów.Oprócz konsultacji w gabinetach dermatologicznych wsparciem akcji będą DermoCentra BIODERMA, stworzone w wybranych aptekach, w których eksperci-farmaceuci będą udzielać porad na temat prawidłowego doboru kosmetyków. Apteki biorące udział w akcji są opatrzone charakterystycznym logotypem.

Inspiracją do podjęcia tematu różnic między skórą suchą i odwodnioną były przeprowadzone we wrześniu 2008 r. badania na temat znajomości typów skór, które jednoznacznie pokazały, że aż 85% konsumentek ma duży problem z odróżnieniem objawów skóry suchej od odwodnionej*.

Polki chcą wiedzieć więcej o swojej skórze, by móc właściwie ją pielęgnować. Ogromne zainteresowanie ubiegłoroczną kampanią edukacyjną sprawiło, że podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu kolejnej edycji. Skóra kryje przed nami wiele tajemnic, ale, jak podkreślamy, jest zbyt cenna by eksperymentować – mówi ElżbietaKicińska-Baran z Laboratoire DermatologiqueBioderma. W tym roku zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i zwrócić uwagę Polek na subtelną różnicę pomiędzy skórą suchą i skórą odwodnioną. Musimy bowiem pamiętać, że tylko właściwa diagnoza i odpowiednio dobrane kosmetyki uchronią naszą skórę przed problemem nadwrażliwości – podkreśla.

Patronat merytoryczny nad tegoroczną kampanią Twoja Skóra Bez Tajemnic objęło Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, a partnerami Kampanii są lekarze dermatolodzy i farmaceuci.

 

*Ogólnopolskie badanie „Pielęgnacja skóry twarzy”, TNS OBOP,, przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 523 Polek w wieku powyżej 15 roku życia, wrzesień 2008.

 

Twoja Skóra Bez Tajemnic

Jak tajemnice skóry będą odkrywane w 2009 roku?

W tym roku akcja będzie miała znacznie większy zasięg i rozmach:

  • start 27 marca
  • przebadanych zostanie 2000 pacjentów w całej Polsce, czyli znacznie więcej niż rok wcześniej
  • organizator rozda 3000 poradników dermatologicznych
  • współpraca z gabinetami dermatologii i medycyny estetycznej w 24 miastach Polski
  • ścisła współpraca z wybranymi aptekami tzw. DermoCentrami BIODERMA, gdzie pacjenci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo w zakresie doboru kosmetyków
  • patronem merytorycznym akcji jest Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych

Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl