Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
2017-02-20
Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:
 
Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie.
 
Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki OOH zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media digital. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z  kampanii spotowej, jak i działań contentowych. Digital obejmuje media społecznościowe, kanał mobilny – wykorzystanie aplikacji dedykowanych kierowcom oraz targetowany display.
 
Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl