Męska sprawa – kolejna odsłona kampanii marki Mild


Męska sprawa – kolejna odsłona kampanii marki Mild
2014-12-18
6 grudnia 2014 roku Paweł Nastula, mistrz olimpijski, dwukrotny mistrz świata w judo i ambasador marki Mild, stoczył swoją pożegnalną walkę.

Na gali KSW w Krakowie Nastula skrzyżował swoje rękawice z Mariuszem Pudzianowskim, okrzykniętym najsilniejszym człowiekiem świata. Była to ostatnia okazja dla kibiców, aby zobaczyć mistrza na zawodowym ringu i podziękować mu za godne reprezentowanie Polski oraz emocje jakich dostarczał sympatykom sztuk walki przez wszystkie lata swojej kariery.

29 Gala KSW cieszyła się z rekordowym zainteresowaniem – wszystkie bilety na Krakowską Arenę zostały wyprzedane, pobity został również rekord sprzedaży pay-per-view. 

 Promując ostatnie starcie mistrza, marka Mild przygotowała serię reklam i artykułów, które zostały opublikowane w popularnych mediach sportowych i ogólnoinformacyjnych.  Zrealizowano również dwa ekskluzywne wywiady z Pawłem Nastulą oraz zajawki reklamujące walkę, które uzyskały ponad milion odsłon. Całość działań promocyjnych dopełniała dedykowana aplikacja konkursowa  „Weekend z Mistrzem”, w której do wygrania był indywidualny trening pod okiem Pawła Nastuli połączony z noclegiem w Hotelu Marriott i kolacją z mistrzem.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Certen

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl