MAKRO rozpoczyna akcję "Nie marnuję, pakuję"
Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska rozpoczęła akcję ,,Nie marnuję, pakuję”. Działania, podjęte w ramach projektu, są zaadresowane do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Mecenat akcji objęła Federacja Banków Żywności.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Firma MAKRO rozpoczęła projekt pod hasłem ,,Nie marnuję, pakuję”, który jest odpowiedzią na rosnący problem marnowania żywności. Myślą przewodnią przedsięwzięcia jest zachęcanie klientów restauracji do zabierania ze sobą nieskończonego posiłku.
W restauracjach, które biorą udział w akcji, dostępne są ulotki dla klientów, które informują o problemie marnowania żywności oraz o idei akcji. Obsługa restauracji zostaje wsparta zaś krótką instrukcją znajdującą się w broszurach, która przekazuje jak zachęcić klienta, aby zabrał ze sobą nieskończony posiłek.
Projekt prowadzony przez MAKRO jest wspierany przez Federację Banków Żywności, która została mecenatem akcji. To organizacja non-profit, która m.in. promuje postawy przeciwdziałające utylizacji żywności lub jej marnowaniu.
Restauracje, które biorą udział w akcji, oznakowane są naklejką z hasłem: ,,Nie marnuję, pakuję”.
MAKRO Cash & Carry (press box)