LenVitol rusza z kampanią TV


LenVitol rusza z kampanią TV
2017-09-20
Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol® pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Jesienna odsłona kampanii „LenVitol – Dodaj zdrowia do swoich dań” jest kontynuacją wcześniejszych działań marki, których celem jest podkreślenie zalet oleju lnianego, który jest źródłem kwasów Omega-3 i zawiera ich 5x więcej niż olej rzepakowy i aż 50x więcej niż oliwa z oliwek. Oleofarm, producent oleju LenVitol®, przypomina, że ze względu na tak wysoką zawartość omega-3, olej ten należy wykorzystywać do dań na zimno. Występująca w spocie dietetyk, Milena Nosek, zwraca również uwagę i edukuje, że olej lniany powinien być przechowywany w lodówce tak, aby zachował cenne dla zdrowia właściwości.

Przeczytaj również:

Autorem kreacji kampanii jest agencja Optima Marketing Group, natomiast spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Działania public relations prowadzi Agencja ATW Communications.

O Oleofarm
Oleofarm jest polską firmą skoncentrowaną na badaniach, produkcji oraz sprzedaży wysokiej jakości suplementów diety, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, surowców farmaceutycznych, jak również zdrowej żywności, w tym olejów zimno tłoczonych.

Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl