Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie.
Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki OOH zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media digital. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z kampanii spotowej, jak i działań contentowych. Digital obejmuje media społecznościowe, kanał mobilny – wykorzystanie aplikacji dedykowanych kierowcom oraz targetowany display.
Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|
Wasze komentarze (0):
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl