Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta


Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
2017-12-04
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością.

Pełna emocji kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, ale w tym roku dodatkowo  marka zaprasza konsumentów do konkursu, w którym wystarczy tylko odrobina chęci, pomysł, i kilka chwil  na to, aby przygotować pyszny słodki deser, ozdobić go emocjonalnym pikiem… i podarować bliskiej osobie. To zupełnie wystarczy, aby wziąć udział w losowaniu niepowtarzalnych zestawów kawowych.

Przeczytaj również:

Komunikacja zostanie zrealizowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Emisję spotów zaplanowano od 20 listopada do Wigilii w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu na Delektujemy.pl odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

Termin: 20.11.2017 – 24.12.2017

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Pierniczki korzenny smak Delecta

Media: telewizja

Kreacja: MullenLowe Warsaw

Produkcja: Banana Split

Dom mediowy: Starcom

Konkurs realizuje: OpusB

PR: Kolterman Media Communications

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl