#Fit śniadanie


#Fit śniadanie
2017-10-09
Masz ochotę na lekkie, pyszne i zdrowe śniadanie w wersji fit? Dla tych, którym rano zawsze brakuje czasu i energii, HELIO proponuje prosty i smaczny, pełnowartościowy #fit posiłek: owsiankę z suszonymi owocami bez konserwantów!

Po pierwsze - ŚNIADANIE! Jest to pierwszy i najważniejszy posiłek po przebudzeniu. Ma wpływ na cały nasz dzień! Dostarcza porannej porcji energii i sprawia, że w ciągu dnia rzadziej sięgamy po słodycze. Osoby, które z niego rezygnują, częściej podjadają w ciągu dnia, później spożywają kolację, przez co są bardziej narażone na otyłość.

Przeczytaj również:

Śniadanie najlepiej zjeść nie później niż godzinę po przebudzeniu. Powinno dostarczać 25-30% wartości energetycznej potrzebnej w ciągu dnia. Idealnie skomponowany poranny posiłek musi zawierać przede wszystkim węglowodany złożone, błonnik i białka, ale także dostarczać składniki mineralne, witaminy czy kwasy omega-3. Prawidłowo przygotowane fit śniadanie powinno nam zapewnić uczucie sytości na ok. 3-4 godziny.

Idealnym pomysłem na #fit śniadanie, zwłaszcza dla osób bardzo aktywnych, może być owsianka z suszonymi owocami bez konserwantów. To zdrowy i pożywny #fit posiłek, który dostarczy nam energii i cennych składników odżywczych - m.in. witamin A, B6, E niezbędnych dla właściwego funkcjonowania organizmu. Dodatkowo owsianka już na dzień dobry rozkręci nasz metabolizm, dzięki czemu szybciej spalimy kalorie.

Zdrową owsiankę najlepiej przyrządzać na bazie suszonych owoców- taka cenna mieszanka dostarczy nam dużą dawkę błonnika, który ureguluje poziom cukru we krwi i zapewni na  długo uczucie sytości. Najlepiej sprawdzą się suszone owoce HELIO NATURA- na przykład żurawina, ale również morele i śliwki, które są dodatkowo źródłem witamin A i B6. Warto także wzbogacić owsiankę w pestki dyni HELIO- nie tylko dostarczą białka, ale też, podobnie jak suszone morele- witaminy E.

 

#fit przepis: ZDROWA OWSIANKA by HELIO

 

Składniki:

40 g płatków owsianych górskich

10 g suszonej żurawiny HELIO NATURA

5 g pestek dyni HELIO

2- 3 suszone morele HELIO NATURA lub suszone śliwki HELIO NATURA

Zagotuj płatki owsiane w mleku, następnie przelej do miseczki. dodaj suszoną żurawinę, pestki dyni, pokrojone suszone morele i… gotowe!

Wskazówka: Owsiankę można urozmaicić poprzez dodanie łyżki miodu, kilka orzechów laskowych HELIO (to dodatkowe źródło witaminy E i B6!)

 

Nadesłał:

Agnieszka EFEKTPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl