Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior


Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior
2017-02-17
Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.

Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

W poszukiwaniu talentów

Dla marki Appetita to już kolejny sezon obecności w najpopularniejszych, prestiżowych programach kulinarnych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

W pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior, młodzi kucharze-amatorzy przygotowywali dania z dodatkiem ziół i przypraw Appetita. Program odniósł ogromny sukces, gromadząc przed telewizorami miliony widzów, dlatego też podjęto decyzję o obecności w drugiej edycji kulinarnego talent show. Produkty z portfolio Appetity są lokowane podczas wszystkich etapów show – zarówno podczas precastingów, odcinków nagrywanych w kuchni MasterChefa Juniora oraz w finale. Marka kontynuuje tym samym strategię promowania nowych trendów, inspirowania młodych widzów i zachęcania ich do aktywnego zainteresowania sztuką kulinarną.

 

Kto zostanie nowym MasterChefem Juniorem?

MasterChef Junior to kulinarne talent show emitowane w ponad 20 krajach na całym świecie. Zaskakuje i olśniewa umiejętnościami dzieci w wieku 8-13 lat, edukuje i skłania do przygotowywania rodzinnych posiłków w domu. Przygotowane przez uczestników potrawy ponownie oceniać będzie barwne i spontaniczne jury w składzie: Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler. Już za kilka tygodni przekonamy się, które dziecko otrzyma tytuł Drugiego Polskiego MasterChefa Juniora.

 

Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.

Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

 

Premierowy odcinek drugiej edycji MasterChef Junior już w niedzielę 19 lutego o godz. 20:00 na antenie TVN.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl